piątek, 11 października 2013

new.

Cześć wszystkim, wielu z was myśli pewnie, że totalnie porzuciłam blogowanie, lub już się tym nie interesuje.
Nie jest to prawda. Ostatnio nie miałam czasu, chęci ani pomysłów do niczego związanego ze zdjęciami.
Myślałam nad ulepszeniem bloga, ale nie wiedziałam co mogę zrobić, żeby zadowolić mnie i was.
Postanowiłam zrobić bloga bardziej ogólnego, dotyczącego wszystkich i wszystkiego co chcę poruszyć.
Będą też pojawiały się stylizacje, jak dotychczas. Nowa pełna nazwa to "Vaness, something of my existence"
będzie też założony nowy fan-page, oraz w najbliższym czasie postaram się zmienić wygląd strony, dziękuje tym którzy mnie wspierali i zmotywowali do dalszego prowadzenia bloga.   Mam nadzieję, że was nie zawiodę, kisski :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz